wtorek, 17 czerwca 2014

TOLA DORASTA

Mamo a kim ja bym w życiu mogla być? Co bym mogła robić?  zapytala mnie wczoraj moja 9 letnia córka.
 No i sobie porozmawiałyśmy. Tak dorosle prawie....
Otóż córko moja. Pamietaj !!!!!

  1. Twoja praca musi Ci sprawiać w zyciu satysfakcje.
  2.  Musisz lubić swoją prace, to co będziesz w życiu robiła przez większa część dnia. Nie ma gorszej rzeczy niż niechętnie chodzić do swojej pracy i nie lubic tego co się robi
  3. Nie sugeruj się tym co chcą w życiu robic inni. To że ja jestem nauczycielem nie znaczy że Ty nim tez być musisz...
  4. Twoja praca musi  zapewnić Ci możliwośc utrzymania. Pamiętaj w życiu bywają różne sytuacje. Ludzie się kochają, pobierają są szczęśliwi . Chciałabym żebyś Ty też była szczęśliwa w życiu, miała kochającego mężą, rodzinę. Bo razem w zyciu latwiej coś osiągnąć i łatwiej przez nie iśc, zwłaszcza jak się ma w kimś wsparcie... Czasem jednak bywa tak, że drogi dwojga ludzi się rozchodzą i wtedy własnie ta praca musi pozwolić Ci na życie, utrzymanie się. Pamiętaj, że zawsze ja i tata będziemy Was wspierać, służyć radą , pomocą zarówno tą słowną jak i finansową jesli życie nam na to pozwoli. Tak jak Olo i Ty córciu jesteście naszymi dziecmi. zawsze możecie na nas liczyć bo bardzo mocno Was kochamy.
  5. A tak pozatym to masz jeszcze dużo czasu na podjęcie decyzji kim chcialabyś w życiu być....Na razie wystarczy żebyś dobrze się uczyła, byla sumienna , dokładna w tym co robisz, a resztę pokaże życie..

                                                                                                                                         Mama


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz